Home page Rekrutacja Rekrutacja Krok po kroku Rekrutacja krok po kroku


Rekrutacja krok po kroku

1. Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje.
  • Aby założyć konto w IRK kliknij w prawym górnym rogu strony na pole „załóż konto” i postępuj zgodnie z instrukcją.
  • W zakładce "moje konto" -> "formularze osobowe" uzupełnij: dane osobowe, adres i dane kontaktowe, wykształcenie. Pamiętaj na wprowadzanie wyników (wyniki maturalne/oceny ze świadectwa maturalnego/ocena z dyplomu/średnia z całości studiów) masz czas do zakończenia rejestracji w systemie IRK, zgodnie z terminarzem rekrutacji.
  • Jeżeli rekrutujesz się na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie i posiadasz „starą maturę” (wyniki egzaminu maturalnego), maturę zagraniczną, europejską, międzynarodową lub zaświadczenie o statusie olimpijczyka/finalisty, uzupełniając informacje o wykształceniu, pamiętaj o wstawieniu skanu dokumentu potwierdzającego wpisane wyniki, a  w przypadku cudzoziemców: skanów innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego (więcej informacji tutaj).
  • Jeżeli rekrutujesz się na studia drugiego stopnia uzupełniając informacje o wykształceniu, pamiętaj o wstawieniu skanów dyplomu oraz dokumentu potwierdzającego średnią ocen z całości studiów (zaświadczenie lub suplement), a  w przypadku cudzoziemców: skany innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego (więcej informacji tutaj).
  • Wgraj swoje zdjęcie, które jest niezbędne do wydrukowania podania na studia oraz do wyrobienia Elektronicznej Legitymacji Studenta (ELS) w zakładce "moje konto" -> "formularze.  Fotografia powinna być aktualna (nie starsza niż 6 miesięcy), a twarz kandydata powinna zajmować 70-80% zdjęcia. Zdjęcie powinno spełniać wymogi zdjęcia do dowodu osobistego lub paszportu. Więcej informacji o wymogach dotyczących fotografii jest dostępne tutaj.
2. Wgraj skany wymaganych dokumentów.
  • Jeżeli rekrutujesz się na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie i posiadasz „starą maturę” (wyniki egzaminu maturalnego), maturę zagraniczną, europejską, międzynarodową lub zaświadczenie o statusie olimpijczyka/finalisty, uzupełniając informacje o wykształceniu, pamiętaj o wstawieniu skanu dokumentu potwierdzającego wpisane wyniki, a  w przypadku cudzoziemców: skanów innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego (więcej informacji tutaj). Jeżeli Twoich wyników nie ma w Krajowym Rejestrze Matur prześlij skan świadectwa dojrzałości.  
  • Jeżeli rekrutujesz się na studia drugiego stopnia uzupełniając informacje o wykształceniu, pamiętaj o wstawieniu skanów dyplomu oraz dokumentu potwierdzającego średnią ocen z całości studiów (zaświadczenie lub suplement), a  w przypadku cudzoziemców: skany innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego (więcej informacji tutaj).
3. Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego.
  • Aby dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego przejdź do zakładki „oferta” i wybierz interesujący Cię kierunek studiów i kliknij w zielony przycisk „zapisz się”.
  • Możesz dokonać zgłoszenia na max.3 kierunki studiów.
4. Wpłać opłatę rekrutacyjną.
  • Po zgłoszeniu na studia dokonaj opłaty rekrutacyjnej. Opłata wynosi 85 zł za każde zgłoszenie. Termin wniesienia opłaty mija z ostatnim dniem zakończenia rejestracji na studia zgodnie z terminarzem rekrutacji.
  • Przelew za opłatę rekrutacyjną możesz dokonać za pośrednictwem płatności on-line lub w formie przelewu tradycyjnego na wskazany numer konta bankowego w zakładce "płatności". W przypadku dokonywania płatności w formie przelewu tradycyjnego w tytule przelewu  należy podać adres e-mail,  użyty w zgłoszeniu.
  • Po zaksięgowaniu opłaty rekrutacyjnej, zmieni się jej status.
  • W przypadku dokonywania przelewu na 3 dni przed końcem rejestracji lub braku zmiany statusu płatności prześlij  potwierdzenie dokonania przelewu, przez system IRK, zgodnie z terminarzem.
  • Więcej informacji dotyczących opłat znajdziesz tutaj.
5. Weź udział w egzaminie/teście.

 

EGZAMIN Z JĘZYKA POLSKIEGO/ TEST Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - dotyczy tylko poniższych przypadków: 

  • Egzamin znajomości języka polskiego jest przewidywany dla cudzoziemców, którzy nie posiadają zaświadczenia/certyfikatu/innego dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego na poziomie min. B2. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie www.ignatianum.edu.pl/cudzoziemcy w punkcie 2.
  • Test z języka angielskiego jest przewidywany dla kandydatów na kierunek "filologia angielska" (studia I stopnia), którzy nie zdawali języka angielskiego na maturze zagranicznej. Do testu nie mogą przystapić osoby, które zdawały polską maturę. 

Termin egzaminu dostępny jest tutaj.


Dokładne informacje o sposobie przeprowadzenia egzaminów zostaną ogłoszone najpóźniej 7 dni przed jego odbyciem się, na stronie w zakładce "Komunikaty".

 

 

6. Sprawdź wyniki rekrutacji.
  • Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone zgodnie z terminarzem rekrutacji. W celu sprawdzenia wyników zaloguj się na swoje konto i sprawdź swój status zgłoszenia w  zakładce "moje konto"-> „zgłoszenia rekrutacyjne”.
  • Osoby, które nie dokonały wszelkich formalności wymaganych podczas rejestracji na studia otrzymują status „niezakwalifikowany”.

o   Po ogłoszeniu wyników kandydaci otrzymują status:

a)      -„zakwalifikowany” – w przypadku osób zakwalifikowanych do przyjęcia na studia;

b)      - „lista rezerwowa” – w przypadku, gdy kandydat zajmuje miejsce na liście rezerwowej. Oznacza to, że musisz poczekać na wyniki z listy rezerwowej, które zostaną ogłoszone zgodnie z terminarzem rekrutacji.

 

c)      „nieprzyjęty” – w przypadku, gdy kandydat nie został zakwalifikowany z powodu zbyt małej sumy punktów rankingowych.

7. Dokonaj wpisu na studia.
  • Zakwalifikowanie na studia nie oznacza przyjęcia na studia. Przyjęcie na studia następuje w drodze wpisu na listę studentów, po doręczeniu kompletu wymaganych dokumentów.
  • Przed dokonaniem wpisu na studia zarezerwuj termin za pośrednictwem platformy Booksy.
  • Możesz stawić się osobiście lub możesz wyznaczyć pełnomocnika, który w Twoim imieniu dopełni wszelkich formalności (więcej informacji tutaj).
  • Pamiętaj, że brak dostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów, uniemożliwi dokonanie wpisu na studia.
  • Niedopełnienie tych obowiązków w wyznaczonym terminie będzie równoznaczne z rezygnacją ze studiów. Terminy wpisów w danej turze rekrutacji są  dostępne w zakładce terminarz rekrutacji.
  • Po dokonaniu wpisu na studia status zgłoszenia zmieni się na "przyjęty".